torsdag 10. november 2011

Hjemme igjen etter Berlin + outfits


Hei bloggen. Da er jeg hjemme igjen etter at jeg og søtelill var i Berlin fra lørdag til tirsdag. Jeg har tatt masse outfit-bilder der med digitalkameraet mitt. Dessverre har jeg ikke fått lagt de over på PC'en, så igår var jeg så lei meg for det at jeg ikke orket å blogge.

Men igår og idag har jeg tatt outfitbilder med mobilen, som jeg vanligvis bruker til det :)

Her er gårsdagens:

Bukse: Lois, WOW på Karl Johan
Piquet: FCUK, WOW på Karl Johan
Belte: Galliano, Cubus Oslo City
Sokker: Feyardi, Monsieur Boutiqué Milano

Og dette er dagens antrekk:
Bukse: Cubus, Cubus Oslo City
Skjorte: Cubus, Cubus Oslo City
Belte: Cubus, Cubus Oslo City
Sokker: Adelsten, Adelsten Oslo City ca. 10 år siden

En ting er sikkert. Jeg har nok spist noe for mye over en periode på ca 26 år. I går ble det offisielt slutt på det. Nå skal det telles kalorier, eller Kcal om du vil, og "budgjættet" er 2460 hver dag for å gå ned ca en halvkilo hver uke.

Det gikk helt fint til å begynne med i går. Helt til det var en "stand" utenfor kantinen på jobben som gav deg en toblerone hvis du ville kikke på infos-materiellet. Vet du hvor mye en liten sjokolade på 30 gram er? Det er 200 Kcal. En munnfull! I et tight tellebudgjædt er det nesten 10% og betydde at jeg ikke kunne dekke hele brødskiva til kvelds med lett-brunost. Det vil si, valget var 2 skiver med nok brunost eller 3 skiver som var 75% dekket med brunost. Jeg valgte sistnevnte. Det blir min siste sjokoladesmåspisingshendelse på hverdagen på lenge!

Da jeg ikke har blogget på lenge blir det igjen to fotballvitser:

Vent litt
- Elsker du meg, Ole?
- La oss snakke om det siden. Om en times tid er det slutt på fotballkampen.

Elleve store
Læreren ba elevene skrive opp de elleve største nordmenn gjennom tidene. Alle satt lenge fordypet i oppgaven, men så oppdaget hun en gutt som satt og stirret ut av vinduet.
-Er du ferdig med listen din? spurte hun. Ikke helt, svarte gutten, - jeg kommer ikke på hvem jeg skal føre opp som venstreback.





Ingen kommentarer: