onsdag 2. november 2011

Outfit og vitser

Outfit:Piquet: Gant, Kjøpt på Kastrup
Bukse: Dressmann, Dressmann
Belte: Ukjent merke, JC Bogstaveien ca 5 år siden
Sokker: Ukjent merke, kjøpt i Stockholm


Da jeg var mindre og gikk på de lavere nivåene i skolegangen fant jeg og en kamerat som kaltes Maks Shakalaka på en ny type "alle barna"-vitser. Jeg tenkte jeg skulle dele noen av disse med dere lesere (i tillegg til dagens fotballvits, naturligvis):
- Alle barna skulle se tippekampen unntatt Mullemil Millermool Måmemå Mamp, for han skulle til Liverpool og se på kamp.
- Alle barna hadde kjøleskap unntatt Klysefoks, for han hadde fryseboks.
- Alle barna like matte unntatt Miktemedre Morsk, for han likte bedre Norsk.
- Alle barna stemte Venstre unntatt Memmer Medmøire Mommattenmetter, for han stemmer med Høire som skatten lætter.
- Alle barna hadde MAC unntatt Miktemedre Mese, for han likte bedre PC.
- Alle barna hadde flytende rente unntatt Mille Meller Mamlytendemente, for han ville heller ha flytende rente.
- Alle barna regnet på klassisk analyse unntatt Megnetmå Mopomogisk Malmemra, for hun regnet på topologisk algebra.


Dagens fotballvits:
BilkøIrritert frue til mannen: -Det var det jeg sa, Petter, nå rekker vi ikke kampen.- Ingen fare, svarte mannen, -dommeren sitter og tuter med hornet i bilen bak.

Ingen kommentarer: