fredag 4. november 2011

To for en!

Hei bloggen.
Jeg rakk ikke å blogge i går, så idag blir det DOBBEL OUTFIT!

Gårsdagens outfit:

Skjorte: Viero Milano, Dressmann Oslo City
Bukse: Cloth Ermenegildo Zegna, Dressmann Oslo City
Sokker: Loro Piana, G-sport Storgata
Belte: Emporio Armani, JC Bogstadveien ca. 5 år siden (ikke iført her)
Pus: Norsk skogkatt, Norge

Her er dagens outfit:

Skjorte: McGordon, Dressmann Oslo City
Bukse: Exit jeans, Dressmann Oslo City
Sokker: First Price, G-sport Storgata
Belte: Emporio Armani, JC Bogstadveien ca. 5 år siden (idag på når bildet tas)
Pus: Norsk skogkatt, Norge

Hver måned på jobben oppdaterer vi en modell. Det vil i praksis si at det er overtid ca 3 ganger i måneden. Derfor fikk jeg ikke blogget i går. Dessuten var det en ting til...
Lyset i mitt liv var ikke i leiligheten i går, så jeg hadde hjemme-alene-kveld. Det vil si, jeg og pus hadde kun-to-av-tre-ombord-kveld sammen. Jeg var hjemme mellom halv sju og sju en gang og pus sa det var av enorm viktighet at jeg fyllte opp matskåla hennes. Dessuten måtte jo jeg ha noe i påsan, og jeg måtte lage det selv. Da jeg endelig var ferdig med det, satte jeg meg i sofaen. Hvor ellers? Jeg hadde PC'en der, men den var oppsatt med youtubeavspilling. Og det blei den frem til leggetid. Da får man ikke blogget. Idag har jeg kommet hjem tidligere, spist pizza og støvsuget. Nå sitter jeg og venter på l.i.m.l. og da har jeg jo god tid til å blogge! Siden dere har vært så tolmodige, både på å vente på innlegg, og fordi dere har giddi å lese et innlegg som kun handler om at jeg ikke fikk blogget skal dere få to fotballvitser idag!


Hilsen hjem
Indreløperen hadde scoret et av årets flotteste mål og ble som seg hør og bør intervjuet på direkten. Etter å ha forklart seg i detalj om målet ble han spurt om han kanskje ville sende en hilsen hjem. -Ikke tale om, svarte spilleren, -kona og jeg ligger i skilsmisseforhandlinger.


Salg
Manager til rik dame som plutselig dukket opp på hans kontor: -Dessverre frue, men jeg er nødt til å skuffe deg - vi selger ikke spillere til privatpersoner.

1 kommentar:

Rebecka Marie sa...

Liker at "pus med lysende øyne" var med på begge bildene