tirsdag 13. november 2007

Mannskamp 2

I mitt forrige innlegg skreiv jeg om, ja, du kan jo lese det selv. Men de 3 tinga jeg klarte å diske opp med; kjole, vekse og singlet blir helt overskygga når jeg hører det jenter er misunnelige på. Så alt i alt er det deilig å være mannegris. Bare tenk på alle privilegiene:
- kort hår (er vanligst)
- muskelmassen
- tenke mye på samleie og man er alltid berett
- synes jentefilmer er kjedelige
- kan faktisk spille fotball
- slippe å sminke seg
- slippe å kikke seg i speilet
- slippe å tenke på utseendet
- luftutslipp oppe og nede er moro
- man kjøper sko fordi de er behagelige
- man kjøper klær fordi de er behagelige
- man tenker ikke så mye på om klærne man kjøper
ligner på dem det motsatte kjønn går med
- er barsk bare man ikke barberer seg et par dager
- tøffere i lønnsforhandlinger
- får oftere lederstillinger
- håndball er det eneste som har forstavelsen "herre"
- boxer er standardundertøy
- sokkene går høyere en ankelen
- man slipper alle de positive jentetinga på vinteren
- robuste olabukser er et ok plagg
- man kan dusje og være klar på 5 minutter (det har jeg bekreftet selv)
- kyssescener i filmer er dølle
- dirty dancing er tortur (man kan gjøre noe annet fornuftig mens den vises)
- slåssescener er dønn seriøst
- militæret er definerende for kjønnet ditt
- slipper smykker, øredobber og glitter
- å snakke dialekta der du kommer fra fullt ut er OK (bortsett fra Oslo vest)
- teknologiinteresse

Det beste: Man tenker ikke på disse tinga, de bare er sånn!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mange gode poeng her, men ikke kødd med Dirty Dancing!

Joddo sa...

"I wanna dance with somebody". Jeg får frysninger nedover ryggen av å tenke på det!

Anonym sa...

Dialekta er ok? Og det er den ikkje for jenter? i såfall har eg begått ein grov jente-etikette tabbe dei siste åra... :p

Anonym sa...

Mener å huske at en viss Joddo dusjet hjemme og stæsja seg hjemme hos meg på 2 min og 40 sekunder?

Anonym sa...

Dusjet OG stæsjet seg hjemme hos meg ihvertfall.....